شکست منچستر و آرسنال در شب درخشان رئال مادرید


آفتاب نیوز :

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا عصر سه شنبه با برگزاری 8 دیدار در سراسر قاره سبز آغاز شد.

در مهم ترین دیدار این هفته از گروه سوم رقابت ها از ساعت 22:30، شاگردان رودی گارسیا ناپولی در ورزشگاه خود دیگو آرماندو مارادونا به مصاف رئال مادرید رفتند. پارتونپی موفق شد به سرعت و در دقیقه 19 بازی با اشتباه کپا آریزابالاگا، دروازه بان رئال مادرید، گل اول را به ثمر برساند. این برتری تنها 8 دقیقه به طول انجامید و در دقیقه 27 بازی وینیسیون جونیور توانست نتیجه را پشت سر جود بلینگهام در دروازه ناپولی به تساوی بکشاند.

در دقیقه 34 بیلینگهام موفق شد گل دوم رئال مادرید را پشت سر کاوامینگا به ثمر برساند تا شاگردان کارلو آنچلوتی با نتیجه 2 بر 1 راهی رختکن شوند.

در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 52، “ناپولی” توسط ویکتور عثیمان از روی نقطه پنالتی به گل رسید و زیلنسکی توانست از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی بکشاند. در دقیقه 78 فدریکو والورده با یک ضربه محکم و یک ضربه فوق العاده موفق شد گل سوم تیم “کهکشانی ها” را به ثمر برساند. در پایان این دیدار جذاب با نتیجه 3 بر 2 به سود کهشکانی ها به پایان رسید.

در دیگر دیدار مهم عصر سه شنبه منچستریونایتد از گروه دوم این مسابقات میزبان گالاتاسرای بود. شاگردان اریک تن هاگ توانستند در دقیقه 17 بازی پشت پاس مارکوس راشفورد به راسموس هویلوند ستاره دانمارکی این تیم گل پیروزی را به ثمر برسانند. این برتری دیری نپایید و پس از 6 دقیقه ویلفرد زاها بازیکن سابق شیاطین سرخ موفق شد روی پاس داوینسون سانچز گل تساوی را به ثمر برساند. در پایان نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم این بازی با حملات شاگردان تن هوگ مقابل گالاتاسرای آغاز شد و در نهایت در دقیقه 67 بازی راسموس هویلوند توانست گل دوم خود و منچستر را به ثمر برساند. این برتری دیری نپایید و در دقیقه 71 کرم آکتورکوغلو پس از بوراک یلماز گل تساوی گالاتاسرای را به ثمر رساند. در دقیقه 81 بازی، مائورو ایکاردی که 3 دقیقه قبل از ضربه ایستگاهی محروم شد، موفق شد از روی پاس داوینسون سانچز، گل سوم گالاتاسرای را به ثمر برساند. در نهایت این دیدار با برتری گالاتاسرای در زمین منچستریونایتد با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه، “بایرن” مونیخ به مصاف کپنهاگ دانمارک رفت که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. لوکاس لراگر در ابتدای نیمه دوم این بازی در دقیقه 55 بازی موفق شد گل اول تیم دانمارکی را مقابل بایرن به ثمر برساند تا این تیم بتواند بر رقیب سرشناس آلمانی خود غلبه کند. پس از 10 دقیقه جمال موسیالا موفق شد پشت سر نصیر مزراوی گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه بازی در دقیقه 83 بازی، ماتیاس تل توانست پشت سر توماس مولر گل بایرن را به ثمر برساند تا در پایان بایرن با برتری 2 بر 1 به پایان برسد.

در گروه چهارم این رقابت ها، “اینترمیلان” در ورزشگاه “ژوزه مهتسا” میزبان تیم “بنفیکا” بود که تلاش دو تیم در نیمه اول نتیجه ای نداشت و این بازی بدون رد و بدل شدن توپ به پایان رسید. نیمه اول. اما در نیمه دوم بازی و در دقیقه 62 بازی، مارکوس تورام موفق شد پشت سر دنزل دامفریس گل پیروزی نراتزوری را به ثمر برساند تا این دیدار با نتیجه 1-0 به سود “اینتر” به پایان برسد.

نتایج دیگر عبارتند از:

براگا پرتغال 3 – یونیون برلین آلمان 2

اتریش سالزبورگ صفر – رئال سوسیداد 2

آیندهوون 2 – سویا 2

“لنس فرانس” 2 – “آرسنال” 1

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما