controlprojehbanner

عکس خواهر فاروق فرخزاد در تابلوی اعلانات شهر


آفتاب نیوز :

علیریزو نادعلی در حاشیه یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تبلیغات سازمان عمران و آبادانی شهر تهران اظهار داشت: به عنوان فردی که در دوره های مختلف در عرصه فرهنگی فعالیت داشته ام تا به حال چنین چیزی ندیده ام. . تولید و انواع مختلف تولید، این را در حوزه فرهنگ شهرستان ندیده ایم. البته زمانی که کار زیاد باشد ممکن است اشتباهات رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه نیمه پر لیوان را باید دید، ادامه داد: با وجود محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از سوی مردم و کشته شدن رئیس صدا و سیمای سازمان توسعه، این دو موضوع را با هم مطرح کرد. در واقع بنرهای نصب شده برای اتفاقات رخ داده از جمله مراسم ختم مرحوم مهرجویی مناسب بود. همچنین شعارهایی با مضمون بزرگداشت روز حافظ و اشعار شاعران مختلف در سطح شهر نصب شد که تنها مشکل مربوط به تصویر سهراب سپهری بود که البته در اشعار او همبستگی خاصی وجود داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی می گویند چرا همه سلایق را پوشش نمی دهیم و چرا نمی گویند اشعار فاروق فرخزاد در شهر به نمایش گذاشته شد، تاکید کرد: عده ای تلاش می کنند نظام را خسته کنند. . عبور از همه خطوط قرمز سخت است.

وی با اشاره به مسمومیت 6 نفر در منطقه 21 به دلیل نصب بادکنک های قرمز مخصوص عملیات ساختمانی در تهران، گفت: نصب بادکنک در سطح شهر کار سازنده ای بود تا مردم بدانند کار در حال تکمیل است. اما مواد به کار رفته در این بادکنک ها قابل اشتعال بوده و باید فاکتور ایمنی را در نظر می گرفت. در یکی از نقاط بسته بچه ها از نرده عبور کردند و به دلیل نبود گاز در سیلندر سقوط کرد و باعث سوختگی بچه ها شد که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند و نظارت های لازم انجام شد.

نادعلی در ادامه سخنان خود گفت: همه بادکنک ها در مکان های سربسته قرار می گیرند که راهی برای آنها وجود ندارد. با این حال، تمام بادکنک ها جمع آوری شدند. این اتفاق برای ما تلخ بود و به عیادت بچه های مجروح می رویم.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما