رابعه هرکس دو کلمه بگوید جاسوس است انتشار تصاویر زنان برهنه در تلویزیون نباید فقط برای انتخابات باشد.


آفتاب نیوز :

علی ربیع امشب در برنامه زنده افق فلسطین ضمن بحث در مورد گستره عملیات طوفان الاقصی در منطقه گفت: می گویند چرا الان حماس وارد عمل شد؟ پس چه کسی باید اقدام کند؟ من کاری به گروه ها ندارم، با اعمال و روش های عمل کاری ندارم. اما وقتی از بین می‌رود، روبان گم می‌شود و بسیاری از تعبیر زندان بزرگ استفاده می‌کنند، چه باید کرد؟ کشورهای منطقه حق توسعه دارند، آمریکا فشار می آورد و این توسعه منطقه را به نابودی ملت، تاریخ و به رسمیت شناختن حکومتی که به زور آمده بسته است. یهودیان در ایران به خوبی زندگی می کردند و ما همیشه قبول داریم که یهودیان، مسیحیان و مسلمانان با هم زندگی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: حماس در حال خفه شدن بود و واقعا چاره ای نداشت. من این عملیات را اصلاً نتیجه گرا نمی بینم. بعضی ها گفتند حالا چه شد؟ برخی از مردم در مورد تبدیل اسرائیل به یک ملت صحبت می کنند. به نظر من اقدام حماس هدفی داشت. به محض این که دنیا این صدا را بشنود، مردم، خفه می شویم، تمام می کنیم. این یک داستان شگفت انگیز است.

ربیع در بخشی دیگر از اظهارات خود به مسئولان رسانه ملی و حضور خود در این برنامه اشاره و خاطرنشان کرد: امیدوارم برنامه شیوال فقط برای اغتشاشات خیابانی نباشد و تصاویر زنان برهنه از تلویزیون پخش نشود. فقط برای انتخابات و ما فقط برای این شرایط در سودا هستیم و نه سیمو و بگذار این برنامه های رسانه ملی همیشه باشد.

وی ادامه داد: اجازه دهید پیام کوچکی را به مردم و نسل های جدید برسانم و آن این است که حقیقت فلسطین حقیقتی است که با روحیه آزادیخواهی مردم ایران و نسل های گذشته شما آمیخته و بر آن استوار است. . طرف مظلوم هسته اصلی فرهنگ و هویت ایرانی است، امروز اگر در فلسطین با مظلوم طرف هستیم در واقع از نوعی هویت تاریخی و پیشینه روانی و فرهنگی خود حمایت می کنیم و باید مسائل مطرح شود. مستقل در نظر گرفته شود. و من مطمئنم که بیش از هر کشور دیگری می توانیم پرچمدار مردمی باشیم که در کنار ملت مظلوم فلسطین ایستاده اند.

سخنگوی دولت دوازدهم گفت: قبل از انقلاب یادم هست برای فلسطین و لبنان پول جمع می کردند، دو هزار داشتم و کمک می کردم و شب پیاده به خانه می رفتم. وقتی همه به او انتقاد می کنند و او را متهم می کنند، خود به خود جامعه به آن سمت می رود. روحیه جامعه بزرگ ایران در مقابل ظلم اسرائیل است، در کنار فلسطین است. اما وقتی یکی دو کلمه می گوید، جاسوس است، جاسوس آمریکا. در موردش صحبت کردیم، تبلیغ کردیم، توضیح دادیم. اگر درست توضیح داده بودیم اوضاع اینگونه نبود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: دیدیم تحریم ها واقعی بود و طرفی که آمریکا را تشویق کرد اسرائیل بود و مردم آن را فراموش نکردند. اسرائیل چقدر نگران بود که تحریم از زندگی مردم برداشته شود؟ تحریم هم به زندگی مردم فشار می آورد و ما این را درک می کنیم. ما موظف هستیم که سمت راست را به جامعه نشان دهیم.

وی با اشاره به برنامه هایی که کشورهای مختلف برای حمایت از مردم فلسطین برگزار می کنند، بیان کرد: ما هم قصد داشتیم در خاک فلسطین راهپیمایی کنیم، مردم آمدند، باید به این نسل بگوییم که این منافع ملی شماست. مربوط به ایران عزیزمان است، اما سخنران می آید و می گوید آموزش و پرورش باید تعطیل شود چون نمی تواند آدمی را تولید کند که در غزه مثل بچه ها شود، باعث نگرانی خانواده های ما می شود. باید فکر کنی. آیا مدرسه پادگان است؟ بچه های دهه 30 و 40 به جبهه رفتند؟ مدرسه جبهه درس می داد؟

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما