راهنمای خرید بک لینک

یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه ضمانت برای رسیدن به جایگاه اول در کلیدواژه های مورد نظر است در حالی که این امر کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی وجود ندارد که رتبه دقیق شما در یک بازه زمانی خاص مشخص شود، زیرا اطلاعاتی در مورد آپدیت های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا وجود ندارد. در حالی که در سئو کلاه سیاه از روش های فریبکارانه برای افزایش رتبه سایت استفاده می شود. بنابراین انجام سئو سایت و حضور شما در رتبه های برتر گوگل به معنای موفقیت کسب و کار شماست. سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد . ایکس سئو با بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمات به شما در فرآیند سئو سایتتان کمک خواهد کرد ، جای نگرانی نیست .

  • مثلا موتور های جستجو هنگام کرال کردن صفحات شما مشخص می کنند که شما چقدر از کلمه کلیدی های مرتبط و پر سرچ در محتوای صفحه استفاده کرده اید.
  • بک لینک های موقت پس از حذف شدن صدمه شدیدی به رنک و سئوی سایت وارد میکنند.
  • میدانستید در سایت های موزیک، تعداد بک لینک مهم تر از ارزش آن است؟ الگوریتم پنگوئن همواره در حال آپدیت و تغییر روش های پیدا کردن لینک های مصنوعی.
  • همچنین توجه داشته باشید که، برای باقی ماندن در صحنه ی رقابت و متمایز شدن از رقبا به تولید محتوای جدید و ارزش آفرینی نیاز دارید.
  • وظیفه دنبال کردن لینک های داخلی و خارجی سایت ها بر عهده ی رباتی به نام Google bot می باشد.

بک لینک یکی از قوی ترین روش های بهینه سازی سئو برای موتورهای جستجو به منظور افزایش قدرت وب سایت و بالا بردن رتبه آن در نتایج موتورهای جستجو است. لینک اصطلاح “No-follow” به این معنی است که ترافیک ارجاع به صفحه شما از نظر می رسد موتور جستجو ارزش ندارد. اگر هم قصد داشتید از سایت های خارجی لینک بگیرید این میزان باید برابر 0.1 از تعداد لینک های دیگر باشد. با افزایش تعداد تأییدهایی که از طرف سایت های دیگر میگیرید بیشتر و بیشتر در نظر گوگل محبوبیت پیدا می کنید. پس اگر قصد خرید بک لینک برای سایت خود را دارید ولی اطلاعات زیادی در این مورد ندارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

همچنین می توانید در گروه های مرتبط کاری در شبکه های اجتماعی به دنبال افرادی بگردید که همیشه در حال شیر مطالب هستند و با آنها برای این منظور وارد همکاری شوید. در مطالب با کیفیتی که در سایت های دیگر قرار می دهید، می توانید لینک های بازگشتی برای وبسایت خود قرار دهید که نوعی خرید بک لینک دائمی به حساب می آید، هر چند که این لینک ها no follow هستند اما تاثیر گذار هستند. در واقع، گوگل نشان میدهد که در صورت محبوبیت برند شما، احتمال زیادی وجود دارد که وبسایتهای خبری (گزارشی) درباره شما پست کنند و کاربران را به وبسایت برند شما معرفی کنند.

پاربرگ سایت

این استراتژی می‌تواند با در نظر گرفتن تمام نکاتی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم و همچنین باید شامل جدولی برای برنامه ریزی زمانی برای ثبت و بهینه سازی مجدد لینک‌ها باشد. به‌جز محتواهای همیشه سبز، دیگر محتواها پس از مدتی لینک کمتری می‌گیرند و بازدهی خود را پس از مدتی از دست خواهند داد. با لینک سازی داخلی سایت می‌توانید مخطبان خود را به سوی محتواهای قدیمی خود سوق داده و شانس لینک گرفتن و ارتقای دوباره آن‌ها را افزایش دهید. صفحه اول گوگل جایی است که می توانید خود را به همه افراد معرفی کنید، اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت حرفه ای توسعه دهید باید از بهترین خدمات سئو سایت استفاده کنید و هدفمند جلو بروید تا بتوانید شاهد حضور وبسایت خود در رتبه های برتر گوگل باشید.

خدمات سئو شامل استراتژی‌های زیادی است که هدف آن کمک به رتبه‌بندی وب‌سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو است. رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می‌تواند ترافیک ارگانیک وب‌سایت شما را افزایش دهد. افزایش ترافیک ارگانیک به این معنی است که محصول یا خدمات شما توسط کاربران بیشتری دیده می شود و این به معنای درآمد بیشتر برای فروشگاه اینترنتی یا شرکت شماست. سئو به استراتژی‌ها، تکنیک‌ها و روش هایی گفته می‌شود که با هدف افزایش تعداد بازدیدکنندگان برای کسب موقعیت‌های بالا در موتورهای جستجو انجام می‌شود. بهینه سازی وب سایت باعث می شود که وب سایت ها در بالای نتایج موتورهای جستجو ظاهر شوند که به پیشرفت کسب و کار کمک می کند.

بله، بیشتر شرکت های به دلیل اینکه ممکن است سایت برنامه نویسی شده، از نظر ساختار اصول سئو را نداشته باشد قیمت سئو سازی سایت را برای شما کمی بیشتر اعلام می کنند. اما برای اینکه پی ببرید چه زمانی لینک سازی خارجی کنید، کجا لینک سازی خارجی کنید، چگونه لینک سازی خارجی کنید و… خیر، سئو سایت وردپرسی با سایت های برنامه نویسی شده هیچ فرقی ندراد، اما سایت های برنامه نویسی شده ممکن است دارای مشکلات سئو تکنیکال باشد. همانطور که در بخش های قبلی مقاله هم گفته شد، کلیک کردن کاربر روی لینک های داخلی شما باعث افزایش سئو سایت میشود. همین موضوع باعث شده است که خیلی از کاربران و کارشناسان سئو رو به استفاده از متدهای مختلفی مثل خرید بک لینک آورند.

لینک های داخلی به گوگل می‌گویند که کدام صفحات در سایت شما از سایرین مهم‌تر هستند و چون یکی از عوامل اصلی هستند، تیم ما آنها را در نظر می‌گیرد و با بهترین روش‌ها و استراتژی‌های موفق و اثبات شده ، لینک های داخلی سایت شما را با کلمات کلیدی مناسب و مرتبط بروز می کند. لینک های کامنتی یا Comment Backlink به بک لینک‌هایی اشاره دارد که در قسمت کامنت‌ها یا بخش نظرات سایت‌ها قرار می‌گیرند. این نوع لینک‌ها در بخش کامنت یا نظرات مربوط به مطالب وب سایت‌ها قرار می‌گیرند و هدفشان افزایش تعامل با کاربران و جلب توجه و بازدیدکنندگان است. وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند.

اگر وبسایتی که حوزهی تخصصش با شما یکی است، شما را معرفی کند و کاربرانش را به شما ارجاع دهد، تز نظر گوگل بسیار معتبرتر از زمانی است که یک وبسایت غیر مرتبط این کار را انجام دهد. آیا استفاده از همین دوره برای مبحث لینک سازی کافی است؟ برای لینک سازی خارجی سایت به یک استراتژی لینک سازی معتبر و اصولی نیاز دارید. لینک های بازگشتی برای سئو مهم هستند زیرا تعداد بک لینک های معتبر و با ارزشی که دارید از کیفیت محتوای سایت شما خبر می دهد. میدانستید در سایت های موزیک، تعداد بک لینک مهم تر از ارزش آن است؟ الگوریتم پنگوئن همواره در حال آپدیت و تغییر روش های پیدا کردن لینک های مصنوعی. در ابتدای همین مطلب، عبارت «سئوی داخلی» یک لینک داخلی است که با کلیک روی آن به مطلبی با همین نام از مجله فرادرس هدایت میشوید. با دریافت مشاوره آنلاین سئو قبل از استفاده از خدمات سئو شرکت های معتبر سئو مانند دی ام روم به راحتی با تکنیک­ها و ترفندهای متخصصان سئو آشنا میشوید و سطح تخصص و حرفه­ای بودن مشاور سئو سایت را تشخیص می­دهید.

در این مقاله با مفهوم سئو خارجی چیست و روش های لینکسازی خارجی آشنا شده ایم که میتوانید با روش های گفته شده سایت خود را رد سریعترین زمان به صفحات اول گوگل بیاورید؛ امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. سئو کلاه سفید به تکنیک هایی اشاره دارد که شامل استراتژی ها و راه حل هایی است که از قوانین موتورهای جستجو پیروی می کند. اگرچه تبلیغات، شبکه های اجتماعی و سایر پلتفرم ها می توانند در ایجاد ترافیک برای یک وب سایت موثر باشند، اما منبع اصلی ترافیک وب سایت ها موتورهای جستجو هستند. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) یک تلاش یکباره نیست و یک فرایند مداوم و بلند مدت است.

  • برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید .
  • با سئو، شما فقط در یک مکان خاص تبلیغ نمی کنید، بلکه هر زمان که مخاطب نیاز داشته باشد، خود را به آن نشان می دهید.
  • بله، بیشتر شرکت های به دلیل اینکه ممکن است سایت برنامه نویسی شده، از نظر ساختار اصول سئو را نداشته باشد قیمت سئو سازی سایت را برای شما کمی بیشتر اعلام می کنند.
  • بک لینک های با کیفیت لینک هایی هستند که از سایت دیگری با قدرت صفحه و اعتبار بالاتر از سایت فعلی شما به سایت شما اشاره می کنند.
  • اما همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم؛ به عقیده بسیاری از کاربران، لینکسازی یکی از فرایندهای دشوار و زمانبر در سئو بوده و به همین دلیل، خیلی از آنها ترجیح میدهند در ازای پرداخت مبلغی مشخص، از سایتهای مختلف بک لینک خریداری کنند.
  • اگر وب سایت شما از محتوای مناسب برخوردار نباشد، کاربران پس از ورود، انگیزهای برای ماندن در سایت نخواهند داشت و آمار بازدید شما آمار پایداری نخواهد بود.

هر چند وقت یک بار، با استفاده از ابزارهای بررسی لینک های شکسته، سعی کنید این لینک ها را از سایت خود حذف کنید. برای این کار پیشنهاد می کنیم در صفحه ای با عنوان “درباره ما” کسب و کار خود را به مخاطبان معرفی کنید و داستان شکل گیری برندتان را برای آن ها توضیح دهید. از آنجایی که چنین صفحه ای برای سایت شما از اهمیت بالایی برخودار است باید آن را در معرض دید مخاطب قرار دهید تا هر کس که می خواهد درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کند به این صفحه هدایت شود. پس با لینک دهی داخلی کاری کنید که بازدید کنندگان با یک کلیک بتواند به این مطلب دسترسی پیدا کنند. همانطور که چگالی و پراکندگی کلمات کلیدی در محتوا اهمیت دارد، میزان پراکندگی لینک‌ها نیز حائز اهمیت است.

یکی از دلایل این امر این است که 75 درصد از کاربران تنها صفحه اول موتورهای جستجو را بررسی می کنند. آنها به چیزی که موتور جستجو در صفحه اول خود قرار می دهد اعتماد دارند و بقیه گزینه ها را حذف می کنند. معمولا افرادی که در اینترنت به دنبال مطلبی می گردند می خواهند بدانند مقاله ای که آن را مطالعه می کنند معتبر هست یا خیر. اگر می خواهید از طریق وبسایت، خدمات خود را معرفی کنید و یا محصولتان را به فروش برسانید باید حس اطمینان و اعتماد را در بازدیدکنندگان به وجود آورید. آن ها باید بدانند که کار شما چه مزیت هایی نسبت به رقیبانتان دارد و به چه دلایلی باید شما را انتخاب کنند. به عنوان مثال یک سایت تخصصی فروش دمنوش‌های گیاهی را تصور کنید که درباره تمام گیاهان دارویی موجود تولید محتوا کرده و حال آن‌ها را بر اساس اقلیم آب و هوایی دسته بندی می‌کند.

اکنون بیش از هر زمان دیگری تعداد بیشماری از شرکت ها در حال خرید بک لینک و رپرتاژ هستند. در زبان سئو هر وقت شما کاربر را توسط لینکهایی که در وبسایتتان ایجاد میکنید، به صفحهی دیگری از وبسایت خود هدایت کنید، لینکسازی داخلی انجام دادهاید. بک لینک های با کیفیت لینک هایی هستند که از سایت دیگری با قدرت صفحه و اعتبار بالاتر از سایت فعلی شما به سایت شما اشاره می کنند. Backlink ها بر سئو و رتبه بندی SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) شما تأثیر می گذارد. این باعث افزایش ترافیک سایت شما و احتمالاً رشد در تعداد بازدیدکنندگان وبسایت میشود.

آنچه باید درباره لینک سازی خارجی و چرا بدانید

برای فعالیت و بقا در دنیای سئو، ناچار هستید که به سراغ خرید بک لینک بروید، اما حتما از نکاتی که در این مطلب ذکر شد، استفاده کنید و سعی کنید کاملا طبیعی رفتار کنید. بنابراین تفاوت اصلی میان لینک داخلی و خارجی در این است که لینک سازی داخلی ارجاع از صفحه‌ای به صفحه دیگر در خود سایت شما است و اصطلاحاً مبدا و مقصد هر دو یکی است. اما در لینک سازی خارجی ممکن است سایتی دیگر شما را لینک کرده باشد و یا شما یک سایت معتبر را به عنوان منبع خود لینک کنید. لینک کردن دیگر سایت‌های معتبر در محتوای شما نیز مزایایی برای شما خواهد داشت؛ چرا که هم به محتوای شما اعتبار خواهد بخشید و هم به ربات‌های خزنده گوگل خواهد گفت که آنچه شما ایجاد کرده‌اید با کدام صفحات در ارتباط است. اما بیشتر از همه این‌ها لینک سازی داخلی اهمیت دارد و مزایای به مراتب بیشتری را برای سایت شما ایجاد خواهد کرد؛ البته به شرط آن‌که نکات گفته شده در ادامه این مقاله را در انجام این کار رعایت نمایید. به همین دلیل با افزایش تعداد بک لینک های سایتتان می توانید در گوگل رتبه ی بهتری پیدا کنید.

  • همانطور که گفتیم پس از نوشتن یک مطلب باید مقالات مرتبط با آن موضوع را بررسی کرده و تصمیم بگیرید که می خواهید در پست جدیدتان به چه صفحاتی لینک دهی کنید.
  • توجه داشته باشید که بک لینک به عنوان یکی از فاکتورهای کلیدی در مبحث سئو سایت در نظر گرفته میشود؛ چراکه موتور جستوجو گوگل این مورد را به عنوان یکی از فاکتورهای تعیینکننده در میزان اعتبار و ارزشمند بودن وبسایتها در نظر میگیرد.
  • خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند.
  • شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) یک شبکه از وبسایت‌ها است که به صورت خصوصی متعلق به فردی است و برای ایجاد لینک به یک وبسایت هدف و در شبکه XSEO با هدف انتشار رپورتاژ مشابه سایت های خبری حرفه ای  با قیمت 100 برابر ارزان تر استفاده می‌شود.

به عبارت دیگر سئوی خارج از صفحه تمام کارهایی است که شما در خارج از سایت خود انجام می دهید تا گوگل و سایر موتورهای جستجو سایت شما را قابل اعتماد و معتبر تشخیص دهند. بله؛ در سئو ماهانه معمولا تضمین انجام کار داده می شود و شما هزینه های سئو را برای کارهایی که قرار است صورت بگیرد پرداخت میکنید. یکی دیگر از نکات قابل توجه اهمیت صفحه ای است که لینک های داخلی در آن جای داده میشود. خرید بک لینک یکی از همین استراتژیهای سئو میباشد که در مقاله امروز وبلاگ جی ادز، قصد داریم به آن پرداخته و تأثیر استفاده از این روش بر سئو سایت و نتایج دریافتی از گوگل را با هم بررسی کنیم؛ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در نتیجه حتما به این موضوع اهمیت دهید و از سایت هایی که موضوع مرتبطی با سایت شما ندارند لینک نگیرید. اولین نکته ای که در راهنمای وبمستر گوگل وجود داره اینه که خرید و فروش لینک هایی که رتبه صفحه رو انتقال میدن، میتونه روی رتبه بندی وبسایتتون تاثیرات منفی هم داشته باشه.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که اگر پست های جدید خود را در صفحه اصلی قرار دهید اعتبار بیشتری دریافت می کنند. همچنین هر چه تعداد لینک های مرتبط و با کیفیت ارجاع داده شده به یک صفحه بیشتر باشد، اعتبار آن صفحه هم بالاتر رفته و گوگل متوجه می شود که آن مطلب از ارزش بالاتری برخوردار است. خرید بک لینک به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو و جذب بازدید کننده و مشتری بیشتر کمک می کند.

اگر سایتی که میخواهید از آن بکلینک بگیرید، لینک را روی کلمهی کلیدیای که برای شما مهم است قرار دهد، نور علی نور میشود! در این سرویس سایت شما بصورت 100 درصدی از نظر سئوی داخلی بهینه شده و شما سایتی با سئوی کامل هم از نظر کد ، سرعت سایت و هم از نظر قالب تحویل خواهید گرفت. در تولید محتوای ارزشمند و منحصر به فرد تلاش کنید تا وب سایت های معتبر را به استفاده از مطالب خود ترغیب کنید. مقالات، بیانیه های مطبوعاتی، مطالعات موردی، پست های وبلاگ و سایر محتوای قابل اشتراک گذاری بنویسید.

هر کاربری که پا به صفحه‌ای از سایت شما می‌گذارد، درست مانند یک مسافر است. شما باید با استفاده از تکنیک‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، نیازهای احتمالی وی را در اختیارش قرار دهید و با یک استراتژی صحیح در لینک سازی داخلی و سئو محتوا، او را به سوی نیازهایش سوق دهید. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک محصول نیست، بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است، بنابراین نمی توان قیمت خاصی را برای همه سایت ها در نظر گرفت. البته خدمات سئو را می توان در دسته بندی های مختلفی از جمله بهینه سازی وب سایت، بازاریابی محتوا، لینک بیلدینگ و … قرار داد و برای هر کدام هزینه های خاصی را تعیین کرد. مرحله اول تجزیه و تحلیل دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات مورد نیاز، بر اساس برآورد صحیح قیمت قابل ارائه است.

در توضیحات محتوای ویدئویی برند، شرکت و مزایایی که در اختیار کاربر قرار می دهید را معرفی کنید، این کار در افزایش زمان ماندگاری تاثیر گذار است. در ساخت بلاگ و ایجاد شبکه روش بدین صورت است که چند سایت و بلاگ با دامنه های متفاوت و با محتوای مرتبط با سایت اصلی خود ایجاد می کنید و از این طریق اقدام به لینک سازی خارجی و ایجاد بک لینک طبیعی برای سایت خود می کنید. Th is article h as ᠎been done by GSA Con᠎tent G᠎enerat or Dem᠎over sion. برای پیدا کردن این سایتها کافی است کلمه انجمن ، فروم یا تالار گفتگو را به همراه موضوع کسبوکار خود در گوگل جستجو نمایید. یعنی در واقع نمی توان شاخصی برای تعداد بک لینک ها برای سئو کردن روی یک صفحه با یک کلمه تععین کرد.

زمانی که شما در بخشی از محتوای صفحه خود لینکی برای ارجاع به سایتی به‌جز سایت خودتان قرار دهید، از لینک سازی خارجی استفاده کرده‌اید و زمانی که دیگر سایت‌ها لینک خاصی از صفحات شما را در محتوای خود بگذارند، باز هم لینک سازی خارجی انجام گردیده است که به آن بک لینک نیز می‌گویند. سئو بدون لینک سازی خارجی ممکن نیست ، اما همیشه بر این تاکید داشتیم که خرید تعداد زیادی رپورتاژ با هزینه های چند صد میلیون تومانی سئو نیست ، بهینه سازی و کاهش هزینه ها و پلن های لینک سازی ارزان را با سفارش لینک سازی خارجی ما تجربه کنید . ما نگاشت کلمات کلیدی را برای شناسایی مهم ترین کلمات، تجزیه و تحلیل دشواری آنها و تجزیه و تحلیل صفحات بهینه شده برای آنها برای توسعه استراتژی ها و برنامه هایی برای ایجاد بک لینک به بهترین روش انجام می دهیم. لینک گرفتن از سایت های دانشگاهی در سئو تاثیر 100% مفیدی دارند البته این مورد شامل کامنت ها نمیشود زیرا هر محتوایی که کامنت گذاری در آن آزاد باشد بعد از مدتی تبدیل به یک مزرعه لینک میگردد و این یعنی علاوه بر اینکه برای سایت مفید نیست احتمال مضر بودن را نیز به ارمغان می آورد. ایندکس کردن سایتتان توسط موتورهای جست و جو برای دیده شدن و گرفتن رتبه کافی نیست بلکه باید حتما تمام موارد سئو را رعایت کنید.

با این کار بخشی از اعتبار صفحه اول به صفحه دوم منتقل شده و بازدید کنندگان را برای ورود به صفحه دوم تشویق می کند. در این یادداشت به تعریف و کاربردهای لینک دهی داخلی (Internal Linking) می پردازیم. یکی از نکات بسیار مهم و برای جلب توجه گوگل به سایت موردنظر، لینک دادن به سایتهای مرتبط از طریق کلمات مرتبط است. چرا که قاعدتا اگر کاربران از طریق یک سایت بنام و معتبر وارد سایت شما شوند، پیش زمینه فکری مثبتی درباره سایت شما و نوع فعالیت آن خواهند داشت که در ادامه اینکه کاربران چقدر بتوانند بر روی این نظریه پایبند بمانند، به عملکرد سایت شما بستگی خواهد داشت. 2.سپس از طریق پیشخوان گوگل سرچ کنسول منو links را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک نمایید. گوگل با توجه به اعتبار سایت مبدا، امتیاز و نمرهای به سایت مقصد اختصاص میدهد.

سعی کنید چند لینک مختلف را زیر هم قرار ندهید آن‌ها را به صورت پراکنده در تمام محتوا جاری کنید. از گذاشتن لینک‌های تکراری اجتناب نمایید و اگر موضوع صحبت شما می‌تواند هم زمان به دو محتوای دیگر ارجاع شود، بین آن دو یکی را (ترجیحاً محتوای پر بازدیدتر را) لینک کنید و محتوای دیگر را در ادامه صفحه (آن هم به اقتضای ضرورت) قرار دهید. دقت داشته باشید لغت یا عبارتی که انتخاب می کنید باید با مقاله ای که به آن ارجاع داده می شود مرتبط باشد چرا که این کار به گوگل کمک میکند تا از محتوای مطلب شما مطلع شود. از طرفی دیگر با خواند این لغت مخاطب تصمیم می گیرد که روی لینک کلیک کند و مطلب را بخواند یا خیر. شما می توانید از کلمات کلیدی آن مقاله به عنوان انکر تکست استفاده کنید اما پیشنهاد می کنیم در موارد مختلف کمی خلاقیت به خرج دهید و همیشه همان عبارت همیشگی را به کار نبرید. همانطور که گفتیم پس از نوشتن یک مطلب باید مقالات مرتبط با آن موضوع را بررسی کرده و تصمیم بگیرید که می خواهید در پست جدیدتان به چه صفحاتی لینک دهی کنید.

در واقع کسب و کار شما می تواند برند شناخته شده ای نباشد، اما اعتبار خوبی به همراه داشته باشد. اما مسئله ای که بسیاری از افراد با آن مشکل دارند، نقطه شروع برای لینک سازی است! گرچه گوگل به صورت مشخص به این ترفند به عنوان یکی از فاکتورهای مهم سئو اشاره نکرده است، اما با توجه به آپدیت اخیر هسته گوگل، تأثیر لینکهای خارجی یک سایت بیش از پیش افزایش یافته است. فقط کافی است تا این تخصص را به صورت حرفه ای آموزش ببینید که ما در این آموزش لینک سازی خارجی از 0 تا 100 بک لینک را به شما توضیح داده ایم.

تا مباحث پیشرفته مانند آشنایی با الگوریتم های گوگل، لینک سازی و … برای حفظ روند طبیعی و تنوع در گرفتن بک لینک، لازم است تا حد تعادل و فاصله زمانی را در ایجاد بک لینک دایرکتوری رعایت کنید. در این مقاله درباره یک چالش مهم وبمسترها یعنی خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن صحبت میکنیم که میتواند راه نجات آنها باشد. پس مهم است که نام دامنه تا حد امکان کوتاه باشد تا به خاطر سپردن آن ساده تر باشد.

همانطور که در بخش اهمیت لینک سازی داخلی صحبت کردیم، یکی از راه‌های ورود صفحه جدید شما به ایندکس گوگل این است که از صفحه‌ای که قبلاً در ایندکس وجود داشته به این صفحه جدید لینک دهید. بنابراین سعی کنید هیچ صفحه‌ای را بعد از ایجاد بدون لینک باقی نگذارید و اگر هم اکنون چنین صفحاتی دارید، حتماً آن‌ها را شناسایی کرده و با استراتژی‌ای درست برای همه آن‌ها لینک سازی داخلی انجام دهید. یکی از نکات مهم آموزش لینک سازی داخلی، مدیریت تعداد لینک‌های خروجی هر صفحه است. باید مراقب باشید که تعداد هر لینک خروجی بیش از حد نشود، کلمات تکراری لینک نشوند، لینک‌های تکراری در یک صفحه قرار نگیرند و از همه مهم‌تر اینکه تمام صفحه شما را لینک‌های ارجاع به صفحات دیگر پر نکنند. بهتر است فرایند لینک سازی داخلی را به مانند یک جریان جاری در تمام طول فعالیت خود ببینید و برای انجام همیشگی آن یک استراتژی مدون کنید.

برای این سایت از سیستم های مدیریت محتوا و افزونه های آماده استفاده نشده و برنامه نویسی و طراحی سایت توسط تیم فنی شهر محتوا انجام شده. در این بخش قصد داریم تا به برخی از سوالات پرتکرار شما عزیزان که در اینترنت جستجو کرده اید پاسخ دهیم در ادامه همراه ما باشید. مشاوره و رفع نگرانی های شما در رابطه با سایتتون کاملا رایگانه و میتونین با خیال راحت با ما مشورت کنین و در صورت تمایل اقدام به سفارش کنید .

با دریافت برنامه و استراتژی کامل از یک متخصص بهینه سازی سایت سطح تسط به تمام تکنیک­ها در سئو داخلی، خارجی مشخص خواهد شد. بنابراین قانون مهم بعدی در ایجاد لینکهای داخلی آن است که همزمان با توجه کردن به نحوه توزیع لینکهای داخلی در بخشهای مختلف صفحه، اولویت ایجاد لینک داخلی را به بخشهای ابتدایی محتوا بدهید تا احتمال ماندن کاربر در صفحه را افزایش دهید. بر مبنای این تعریف مشاهده میکنیم که لینکهای داخلی در سئو ارزش زیادی دارند. این لینکها کاربران را به صفحات مهمی مثل صفحه تماس با ما، صفحه درباره ما و صفحه پرسشهای متداول هدایت میکنند که هر بازدیدکننده ممکن است بخواهد بهطور ناگهانی از آنها بازدید کند.

زمانی که ما برای اولین بار وارد یک شهر جدید می‌شویم، بدون تابلوهای راهنمای موجود در شهر، قادر به یافتن مقصد خود نخواهیم بود و این سردرگمی شاید باعث شود دیگر پا در آن شهر نگذاریم! بنابراین وجود تابلوهای راهنما می‌تواند باعث هدایت صحیح مردم یک شهر و افرادی که تازه به آنجا وارد شده‌اند باشد. بحث لینک سازی داخلی سایت نیز دقیقاً مشابه همین موضوع است و در کنار نقشه سایت (Site map) می‌تواند هدایت‌گر کاربران برای مطالعه و بررسی سایت شما باشد. چیزی که شاید بسیاری از شما پیشاپیش آن را می‌دانید؛ اما بهتر است با یک تعریف ساده، جامع و یکپارچه به اصل مسئله بپردازیم.

فراموش نکنید که سایت شما مانند یک شهر در حال توسعه به طور مداوم گسترش می‌یابد و هر چه این شهر گسترده‌تر و پیچیده‌تر شود، نیاز به تابلوهای راهنمای بیشتری پیدا خواهد کرد و این تابلوهای راهنما در سایت شما همان لینک سازی داخلی خواهد بود. بک لینک هایی ساید واید بک لینک هایی هستند که در تمام صفحات سایت تکرار می شوند (مثل لینک های موجود در سایدبار، هدر یا فوتر). شاید پروسه بک لینک های با کیفیت زمان بر باشد، اما از نظر نتیجه دهی بسیار موثر واقع می شود.

اگر لینک دهی داخلی را به درستی انجام دهید می توانید بازدید صفحاتی که برایتان اهمیت ویژه ای دارند را به میزان قابل توجهی بالا ببرید. برای این کار باید مطالب مناسبی برای لینک دهی انتخاب کنید و بازدید کنندگان را به صفحات ارزشمند سایت تان هدایت کنید. لینک دهی به سایر صفحات به مخاطب نشان می دهد که شما علاوه بر این مقاله، مطالب دیگری نیز برای عرضه دارید.

سپس در صفحه فرضی «خواص دمنوش گزنه» به صفحه اصلی خود یعنی «انواع دمنوش سردسیری» لینک دهی می‌کند. لینک‌های اسپانسری همانطور که از نام‌شان پیدا است، لینک سازی‌هایی است که با هدف تبلیغ، حمایت و یا مواردی از این دست و در ازای دریافت پول انجام می‌شود. این نوع لینک و UGC در سال 2018 توسط گوگل معرفی شدند تا در کنار فالو و نوفالو به عنوان روش‌هایی برای شناسایی دقیق‌تر نوع لینک استفاده شوند. توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود.

  • بک لینک ها نقش مهمی در الگوریتم موتورهای جستجو، سئو و استراتژی کلی شما برای رشد سایت شما دارند.
  • شما باید با استفاده از تکنیک‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، نیازهای احتمالی وی را در اختیارش قرار دهید و با یک استراتژی صحیح در لینک سازی داخلی و سئو محتوا، او را به سوی نیازهایش سوق دهید.
  • لینک داخلی به لینکی گفته می شود که یک صفحه از وبسایت شما را به صفحه دیگری از صفحات سایت خودتان ارجاع می دهد.

به عبارت دیگر، صاحبان وب سایت باید به طور مداوم بر سئو وب سایت های خود نظارت داشته باشند. ارجاع بیش از اندازه و اغراق شده به یک صفحه تمایل کاربر را برای کلیک کاهش می‌دهد. این موضوع می‌تواند به ضرر صفحات مهم شما باشد؛ چرا که ممکن است شما به دلیل اهمیت بالای آن صفحه (برای خود یا برای کاربر) به دفعات متعدد در میان مطلب خود مخاطب را به صفحه هدف ارجاع دهید و این موضوع باعث کاهش تمایل کاربر برای مطالعه آن صفحه شود. بخاطر داشته باشید که گوگل تمامی رفتارهای درون صفحه‌ای را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد و ارجاع زیاد به یک صفحه با استقبال پایین می‌تواند حتی به نوعی یک امتیاز منفی نیز محسوب شود. وقتی شما یکی از صفحات خود را به URL جدیدی منتقل می‌کنید، 2 وظیفه عمده بر عهده خواهید داشت. نخست آن‌که لینک‌سازی‌های دیگری که در این صفحه انجام داده‌اید را ویرایش کنید و سپس نشانی این صفحه را در دیگر صفحاتی که از آن‌ها به صفحه ریدایرکت شده ارجاع داده‌اید عوض کنید.

یکی از موارد بسیار مهم در رتبه بندی نتایج زمانی رخ میدهد که کاربر وارد شده به سایت از سایت دلسرد شده و سریعا خارج شود. همیشه این مشکل به دلیل بهینه نبودن سایت از نظر سرعت ،کد نویسی و یا ظاهر میباشد. بهینه سازی سایت باعث بهبود این موارد با توجه به نوع کاربر ویزیت کننده از سایت شما خواهد شد. هر چه کاربران در میان صفحات شما بیشتر آمد و شد داشته باشند، امتیاز سایت شما افزایش خواهد یافت سفارش بک لینک و نرخ جهش سایت نیز پایین خواهد آمد. ماندگاری کاربر در سایت شما برای گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و میزان توقف کاربران و حتی اسکرول کردن آنان (بالا و پایین کردن صفحه شما) همگی تحت نظارت چشمان تیزبین ربات‌های تحلیلگر گوگل قرار می‌گیرد. بر اساس همین ماندگاری است که میزان ارزشمدن بودن و مفید بودن سایت شما به گوگل اثبات می‌شود و امتیاز بالاتری به سئوی سایت شما خواهد داد.

عدم تناسب معنایی بین کلمات کلیدی لینک شده و محتوای صفحه مقصد باعث افزایش نرخ جهش شده و این نارضایتی به امتیاز سایت شما آسیب خواهد زد. لندینگ پیج‌ها یا همان صفحات فرود از جمله صفحات مهم سایت‌ها به‌خصوص در فروشگاه‌های آنلاین هستند. لینک سازی داخلی بیش از هر چیز در قدرت دادن به لندینگ پیج‌ها اهمیت دارد و هدایت کاربران به سوی هدف نهایی (فروش یا…) را تسهیل می‌کند. البته استراتژی صحیح و بررسی دقیق رفتارهای یک کاربر می‌تواند در قدرتمندتر کردن این صفحات فرود کمک کند.

بسته به کسب و کار خود، می توانید بر وضعیت سایت خود به صورت 24 ساعته نظارت داشته باشید.در هر ثانیه بیش از جستجو در گوگل انجام می شود و این آمار بسیار مهم است. با سئو، شما فقط در یک مکان خاص تبلیغ نمی کنید، بلکه هر زمان که مخاطب نیاز داشته باشد، خود را به آن نشان می دهید. ارزش جستجوهای محلی نیز بسیار بالاست و طبق گزارشات 80 درصد جست و جوهای محلی منجر به خرید کالا یا خدمات می شود. اگر روی سئوی محلی سرمایه گذاری نکنید، مشتریانی را که آماده خرید هستند از خود دور می کنید.

هدف شرکت سئو افزایش ترافیک ارگانیک و درآمد وب سایت شرکت یا فروشگاه اینترنتی شما از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو با انجام بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) است. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، بک لینک، استراتژی های محتوا و موارد مرتبط، عوامل  اساسی هستند که بر عملکرد و رتبه وب سایت شما در فهرست نتایج جستجو تأثیر می گذارند. فرآیند لینک سازی بخش بسیار مهم از هر استراتژی سئو است که اگر به روش های درست و اصولی انجام شود می تواند نقش مهمی در افزایش رتبه سایت شما در گوگل و جذب ترافیک داشته باشد. تگ Alt کمک می کند که اگر کاربر شما به هر دلیلی نتوانست عکس را لود کند با استفاده از متنی که در این عکس به عنوان موضوع قرار داده اید متوجه شود که چه عکسی را نتوانسته مشاهده کند. کافیست این سایت را با دقت و به طور کامل زیر رو کنید، آموخته های خود را گام به گام بر روی وب سایتتان پیاده سازی کنید و تا رسیدن به هدف موردنظر یعنی رتبه اول در کلمات کلیدی هدف، دست از تلاش برندارید.

با استفاده از ابزار های سئو گوگل برای محتوایی که در حال حاضر در سایتتان رتبه خوبی دارند جستجو کنید و سپس آن را بهبود و گسترش دهید. فقط به خاطر داشته باشید که لینک هایی که از سایت های معتبر می آیند بیشترین ارزش را دارند. بک لینک ها نقش مهمی در الگوریتم موتورهای جستجو، سئو و استراتژی کلی شما برای رشد سایت شما دارند.

شما به راحتی می توانید استراتژی های خود را با اعداد دقیق و واقعی اندازه گیری کنید. با گوگل آنالیتیکس یا سایر نرم افزارهای تحلیل وب سایت سئو، استراتژی های سئو به راحتی بررسی می شوند. قرار گرفتن در صفحه اول موتورهای جستجو، اعتبار و ارزش شما را برای مدت طولانی افزایش می دهد. ما محتوای رقبا را تجزیه و تحلیل می کنیم و با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل سئو محتوا، برای انجام تحقیقات کامل کلمات کلیدی، یک برنامه محتوایی بر اساس انتخاب دقیق و مناسب کلمات کلیدی ایجاد می کنیم.

فراموش نکنید که الگوریتم پیج رنک در گوگل بر اساس لینک های ورودی و خروچی یک سایت بنا شده است! مزیت بهبود رتبه در گوگل به نسبت سایر تبلغات این است که مشتریانی که به دنبال خدمات شما هستند مخاطب شما هستند نه کسانی که نیازی به محصولات شما ندارند. خرید بک لینک به شما کمک می کند که کسانی که در گوگل دنبال خدمات شما می گردند را به سایت خود هدایت کنید. از نظر بصری ، لینک می تواند در یک متن ، روی یک تصویر یا به عنوان یک دکمه قرار گیرد – تا زمانی که منبع یک وب سایت متفاوت باشد ، همه این اتصالات به عنوان لینک دهنده محسوب می شوند. با این حال اگر در استارت و شروع کار خود جدی بوده و پلنی برای درآمدزایی آن دارید، نبایستی از لزوم سرمایه گذاری برای وب سایت خود غافل گردید.

با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید. انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد. استفاده از روش‌های نامناسب و غیرقانونی در خرید بک لینک‌ها ممکن است به جای بهبود رتبه سایت، باعث کاهش آن شود. سئو باعث می شود که وب سایت شما در هنگام جستجوی کلمات کلیدی توسط مخاطبین، در صفحه اول موتورهای جستجو ظاهر شود. بهترین سئو با کادری مجرب در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت ، به رونق کسب و کار آنلاین شما کمک می کند.

بنابراین درباره روش‌های بهینه سازی انکرتکست در فرایند آموزش لینک سازی داخلی تحقیق کرده و از آن به صورت هوشمندانه استفاده نمایید. استراتژی سئو فرایند سازمان دهی محتوای وب سایت توسط موضوع آن می باشد که به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا قصد یک کاربر هنگام جستجو را درک کند. جز در مواردی که به دلایل مختلف از لینک سایت رقیب در محتوای سایت خود استفاده میکنیم. تو این روش یجورایی ما داریم گوگل رو دور میزنیم، چون همونطور که گفتیم، اصولش اینه سایت شما مرجع بشه و به طور خود جوش بقیه بهتون لینک بدن. هرچه که تعداد بک لینکهایی که قبلاً در این سایتها ایجاد شده، کمتر باشند، شانس شما برای بهبود امتیاز سئو هم بیشتر خواهد شد.

هنگام خرید اشتراک می توانید با استفاده از کد تخفیف نماوا پلن های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه را با هزینه کمتر خریداری کنید. وجود سریال های شبکه نمایش خانگی در اپلیکیشن نماوا یکی از نقاط قوت این سرویس VOD (مخفف Video on Demand یا ویدیو در خواستی ضبط شده) است. فراموش نکنید که گوگل تمام تمرکز خود را بر روی رضایتمندی کاربران قرار داده و از روی رفتار آن‌ها می‌تواند به سادگی تقلب‌های شما را تشخیص داده و برای هر اشتباه شما تنبیهی قائل شود.

برخی مدیران سایت ها تصور می کنند که باید مدت زمان مشخصی را به ارتقا دادن یک کلمه کلیدی اختصاص دهند اما این استراتژی صحیحی نیست و بازدهی ندارد. برای این که به کار سرعت بخشید میتوانید خودتان در موتورهای جست و جو آدرس سایت را وارد نمایید. با استفاده از این تکنیکها، میتوانید لینک سازی درونی و خارجی را بهبود داده و به راحتی به رتبه بالاتری در سایت جستجوی گوگل دست پیدا کنید.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما