controlprojehbanner

هدف این است که در مرحله اول ایربگ به روسیه صادر شود

تیتر 20 – مدیر گروه توسعه نرم افزار مرکز تحقیقات شرکت کروز در گفتگو با «تیتر 20» با اشاره به اینکه این مرکز از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: تقریباً 12 سال است. سال ها از شروع فعالیت ما می گذرد. ما سبد محصولات خود را در تمامی ECU های مورد استفاده در خودروهای بازار ایران تکمیل کرده و داریم.

حمید حسین زاده با اشاره به مهندسی معکوس که در مرکز تحقیقات شرکت کروز انجام می شود، اظهار کرد: به طور کلی محصولاتی را که طراحی می کنیم خودمان طراحی می کنیم، در سال های اول هم دانش سخت افزاری داریم و هم دانش نرم افزاری.در برخی از محصولات که این دانش هنوز به طور کامل گنجانده نشده است، ما یک بحث مهندسی معکوس برای شناسایی آنها انجام داده ایم. و ما فرآیند بازسازی را به منظور حفظ و بهبود کیفیت محصول انجام می دهیم.

مدیر گروه توسعه نرم افزار مرکز تحقیقات شرکت کروز ادامه داد: از ابتدا که مهندسی معکوس را انجام می دهیم تا پایان کار که همان تست است باید کنترل شود تا بتوانیم کیفیت را حفظ کنیم. از کار . از طرفی چون گردش کالاها زیاد است، نمی توانیم محصولات را بدون کنترل کیفی به بازار معرفی کنیم. در این راستا مشکلات بازگشت کالا بسیار بیشتر از هزینه هایی است که در ابتدای کار برای تسلط کامل بر محصول و دانش آن صرف می کنیم.

حسین زاده با اشاره به تولیدات داخلی شده در این مرکز گفت: تعداد محصولات زیاد است و اگر بخواهم کسب و کار را به اسامی تقسیم کنم، نام ها بلند می شود، مثلاً محصولات بالش ما، نسل اول آن. ، در سال 1998 وارد بازار شد. این اتفاق افتاد که سال گذشته تقریباً توانستیم آن را توسعه دهیم و به هشت ارتقا دهیم. همچنین در تمامی NCU های الکترونیکی مورد استفاده در بازار، سبد کالا در مولتی مدیا، آمپر جلو، ایموبلایزر داریم.

این فعال صنعت قطعه سازی با اشاره به فضای داخلی ایربگ گفت: محصول ایربگ کروز کاملا بومی سازی شد، نسل اول ایربگ داخلی از سال 1377 وارد بازار شد و از سال 92 فاز توسعه محصول را آغاز کردیم. حدود هفت سال به طور مستمر کار کردیم تا اینکه نسل اول بالش عفو تولید شد و از آن به بعد به توسعه آن ادامه دادیم و در مرحله اول بازار روسیه را نیز برای صادرات در نظر گرفتیم که در حال حاضر این موضوع در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه نسل جدید بالش های کروز در حجم بالا تولید شده است، خاطرنشان کرد: این بالش ها از سال 1377 مورد استفاده و استقبال محصولات ایران خودرو و سایپا قرار گرفته است.

مدیر تیم توسعه نرم افزار مرکز تحقیقات شرکت کروز با اشاره به صرفه جویی در هزینه های این قطعه ساز، افزود: در طول این 12 سال هر محصولی که وارد کرده ایم، البته هزینه آن کاهش یافته است. فقط آماده سازی قطعاتی است که به هر حال آی سی هستند. مانند میکروکنترلرها، پردازنده ها، درایورهای جریان بالا که باید خریداری شوند اما از نظر دانش مهندسی کاملاً داخلی سازی شده و دیگر ارز از آن حذف نمی شود. کشور برای آن

حسین زاده با اشاره به اینکه درصد داخلی سازی قطعات هر محصول با دیگری متفاوت است، گفت: باید توجه داشت که از نظر قابلیت ها تقریبا هیچ ECU در خودرو وجود ندارد که ما از آن اطلاعی نداریم. طرح. البته موارد نادری وجود دارد اما می توان گفت که ما بیش از 80 تا 90 درصد محصولات را در داخل طراحی می کنیم به عبارت دیگر قابلیت داخلی سازی در هر خودرو متفاوت است و گروه کروز می تواند کل ECU را تامین کند. . قطعات از نظر توانایی طراحی داخلی در بازار مسافری ایران بوده و در این زمینه دانش دارد.

شایان ذکر است که شرکت کروز در ابتدا مرکز تحقیق و توسعه تاسیس کرد و سپس از سال 1398 این مجموعه به مرکز تحقیقات و نوآوری تبدیل شد.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما