controlprojehbanner

میلگرد CK45 متال طاها فروش انواع ورق های آلیاژی و میلگرد

هنگام خرید لوله گوشتدار CK45 یا هر محصول فولادی دیگری، اطمینان از مطابقت با استاندارد ها و مشخصات صنعتی مربوطه ضروری است. استاندارد های کیفیت، مانند استاندارد های ISO 9001 یا ASTM/AISI، می‌توانند در مورد کیفیت و ویژگی‌ های عملکرد مواد اطمینان حاصل کنند. قیمت ورق CK45 با توجه به ابعاد، کیفیت مواد اولیه و مشخصات آن متفاوت است. این ورق دارای قابلیت کششی بسیار خوبی است که در دسته‌ی ورق‌های ضد سایش قرار می‌گیرد.

فولاد CK60 با داشتن سختی ۲۴۱ برینل نسبت به ‌CK54 که سختی آن ۲۰۷ برینل است از سختی بالاتری برخوردار است. هر دوی آنها در برابر سایش مقاومت دارند و از همین جهت در تولید ماشین آلات سنگین حائز اهمیت هستند. هر دو فولاد در ساخت میلگرد و ورق کاربرد دارند ولی CK54 برخلاف St52 در ساخت لوله کاربرد ندارد. با سالها تجربه در زمیه عرضه و توزیع انواع استیل بگیر و استیل نگیر. و همچنین انواع فولادهای نسوز و فولادهای دریایی و ساختمانی توانسته است رضایت مشتریان خویش را فراهم نماید.

خرید و فروش ابتدا آن را در حدود 1045 درجه تا 820 تا 850 درجه حرارت دهید سپس آن را در آب یا آب نمک قرار دهید تا خنک شود. برای اطلاع از قیمت خرید Milgard ck45 با کارشناسان ما تماس بگیرید. یکی از اشکالات این فولاد خاکستری خوردگی و زنگ زدگی ناشی از کمبود کروم است. کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، یزد، اسفراین تولید کننده داخلی فولاد CK45 هستند و واردات این ورق ها نیز کشورهای آلمان، کره جنوبی و روسیه می باشند.

این فولاد در برابر ضربه، کشش و اصطحکاک مقاوم بوده و برای عملیات حرارتی مختلف، مناسب است. تسمه‌های ماشینکاری نیز از برش ورقه‌های مادر به قطعاتی با عرض کمتر به دست می‌آیند. در این روش، تنش برشی ممکن است باعث خمیدگی تسمه‌ها در محورهای مختلف شود. برای برطرف کردن این مشکل از فرآیندی به نام اتوکشی که به نورد سرد شباهت دارد، استفاده می‌شود. هر چه عرض تسمه‌ها کمتر باشد، این خمیدگی و تابیدگی‌ بیشتر می‌شود. فولاد 1191 در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توان به اتوموبیل سازی و قطعات کشاورزی اشاره کرد.

این تیمار حرارتی بستگی به عوامل گوناگونی دارد مانند سرعت سرد کاری، سرعت حرارت، و زمان غوطه ور شدن قطعه در آب یا روغن. میلگرد CK45 بسیار پر مصرف است، دلیل این مطلب قابلیت ماشین کاری و کشش خوب این میلگرد است. در فرآیند جوشکاری این فولاد حتماً باید دقت فراوانی مبذول داشت تا در فولاد ترک خوردگی ایجاد نشود.

هردو در مقابل سایش مقاومند و در ساخت ماشین آلات سنگین کاربرد دارند. این دو فولاد در مقاطع ورقی در ساختمان سازی نیز مورد استفاده قرار میگیرند. فولاد سیکا دمای فورجینگ یکسانی با St52 دارد که هر دو در دمای 850 تا 1050 حرارت دیده میشوند. میلگرد Ck45 و St52 هردو از پرکاربردترین ها هستند و بر خلاف فولاد st52، فولاد ck45 در مقطع لوله تولید نمیشود.

ضخامت معمولی این ورق ۳ تا ۵۰ میلی‌متر و اندازه آن ۶۰۰۰ در ۲۰۰۰ و ۱۵۰۰ در ۶۰۰۰ میلی‌متر است. قیمت ورق CK45 با توجه به ابعاد و شکل تولیدی و همچنین کیفیت و مشخصات آن متفاوت است. گلوله‌های فولادی فورج سخت شده برای آسیاهای گلوله‌ای زمانی که سایش شدید و مقاومت شیمیایی مورد نیاز است، بسیار مناسب هستند. همچنین مواقعی که ایجاد حرارت برای فرآیندهای آسیاب و پراکندگی تعیین‌کننده است، … ST52 و CK45 از پرکاربردترین نوع میلگرد میباشد همچنین برخلاف فولاد ST52 و CK45 در مقطع لوله تولید نمیشود.

  • آهن مارت با امکان پرداخت واریز بانکی  و نیز پرداخت در محل به شما این امکان را خواهد داد تا به راحتی و سهولت خرید خود را انجام دهید .
  • افزایش میزان کربن در میلگرد ck45 نسبت به میلگرد های معمولی، باعث شده تا این میلگردها سختی و استحکام بیشتری داشته باشند.
  • برای خرید و یا اطلاع از قیمت از طریق تماس با ما و یا از طریق شبکه های اجتماعی و یا از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.
  • علاوه‌برآن میزان تقاضا در بازار نیز روی قیمت میلگرد ck45 می‌تواند تأثیرات زیادی داشته باشد.

این میلگرد هم جز میلگرد های کم کربن است که همین امر سبب بالاتر بودن استحکام و دوام آن نیز می شود. مشخصات  و قیمت مناسب این محصول فولادی باعث شده در تهیه وسایل و تجهیزات گوناگون صنایع مختلف مثل پتروشیمی، نفت، ساختمان‌سازی و خودروسازی به طور گسترده‌ به کار گرفته شود. به عنوان مثال بسیاری از خودروهای سواری، میله های متصل کننده، شفت ها و… مانند اینها که نیاز به استحکام بسیار بالایی را دارند. گرد CK45 هم در داخل کشور تولید می‌گردد و هم به صورت وارداتی می‌باشد.

میلگرد ck45

به عنوان مثال، نوسانات نرخ ارز، تحریم های بین المللی و شرایط سیاسی و اقتصادی کشور، می تواند منجر به افزایش یا کاهش قیمت روز میلگرد ck45 شود. با توجه به عوامل موثر بر قیمت روز میلگرد ck45، می توان گفت که این قیمت یک متغیر است و می تواند در طول زمان تغییر کند. خریداران میلگرد ck45 باید این عوامل را در نظر بگیرند تا بتوانند بهترین تصمیم را در مورد خرید این محصول بگیرند. به عنوان مثال، قیمت میلگرد ck45 با سایز 8 میلی متر در حال حاضر حدود تومان است. این تفاوت قیمت به دلیل افزایش وزن میلگرد ck45 با افزایش سایز است. با توجه به این موضوع، خریداران میلگرد ck45 باید هنگام خرید به سایز میلگرد نیز توجه داشته باشند.

حضور میزان متوسطی از کربن در فولاد مذکور، باعث شده تا این نوع میلگرد استحکام و سختی بیشتری به همراه داشته باشد. شرکت باهو ران در زمینه تولید انبوه انواع آهن آلات ساختمان سازی شامل بست رادیکالی هبلکس ، بست کرکره ای ، بست تخت و… فروش انواع بست ها را با منصفانه ترین قیمت انجام داده و به سر… با سالها تجربۀ ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی. با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبری با ضمیمه نمودن آن محصولاتش به مشتریان خویش ارائه داده است. قیمت میلگرد CK45 به عوامل مختلفی از جمله نرخ ارز ، قطر میلگرد مورد نظر، میزان کشش، کاربرد و سختی آن بستگی دارد.

میلگرد ck45

لازم به ذکر است که معایب مذکور برای استفاده از میلگرد در برخی شرایط و نواحی ممکن است مهم نباشند و با توجه به مزایای آن، استفاده از میلگرد در صنعت ساخت و ساز همچنان مناسب و مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به استانداردهای ملی و بین‌المللی، ملیگردها با ابعاد و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شوند. استانداردها شامل مشخصات فیزیکی، مکانیکی و شیمیایی ملیگردها می‌شوند تا به کیفیت و قابلیت استفاده آنها در صنایع مختلف تضمین شود. یکی از ویژگی‌های برجسته ملیگرد، مقاومت بالا در برابر فشار، کشش و خمش است. به عنوان عنصر اصلی سازه‌های فلزی، ملیگرد در ساخت ساختمان‌ها، پل‌ها، تیرها و سایر اجزای سازه‌های بتنی نقش اساسی دارد. همچنین، در صنایع خودروسازی، تولید لوله‌ها، قطعات ماشین‌آلات و صنایع فلزی نیز به طور گسترده استفاده می‌شود.

برای خرید “میلگرد آلیاژی ck45” و اطلاع از لیست قیمت میلگرد Ck45 با کارشناسان فولاد مهام در ارتباط باشید. این فولاد در برابر ضربه، تنش و سایش مقاوم است و برای عملیات حرارتی فولاد، مناسب است. اگرچه این فولاد جوش‌پذیری خوبی دارد، اما با توجه به محتوای کربن و منگنز موجود در آن، فرآیند جوشکاری آن باید بسیار با دقت انجام شود تا فولاد با مشکلاتی مانند ترک مواجه نشود.

این فولاد دارای محتوای کربن، منگنز و سیلیسیوم بیشتری نسبت به CK45 است. با توجه به خصوصیات و مزایای آن، این نوع میلگرد به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در صنایع خودروسازی و صنایع دیگر شناخته شده است. میلگرد CK45 از جنس فولاد کربنی تولید می شود که در فرآیند تولید آن، ابتدا مواد اولیه شامل آهن، کربن و سایر عناصر شیمیایی به صورت ترکیبی با هم مخلوط شده و در کوره‌ های ذوب فلزات با دمای بالا ذوب می شوند. سپس، جهت تقویت خواص فولاد، به مخلوط آهن-کربن، عناصر دیگری همچون سیلیسیم، منگنز و فسفر اضافه می شود تا آلیاژی بهتر و با خواص مکانیکی مطلوب تشکیل شود. مهزیار فولاد صنعت در یک شرکت بازرگانی است که در زمینه ی تامین انواع مختلف ورق آلیاژی دارای تجربه بوده و تجربه ی خود را دراین زمینه در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. ما با اطلاعاتی که در زمینه ورق CK داریمريال قادریم شما عزیزان را در انتخاب درست ورق برای مصارف صنعتی یاری نماییم.

این آلیاژ در صنعت خودرو و ساخت محورها، بولت ها، اتصالات،گیره های هیدرولیک، پین ها، رول ها، میخ ها، شفت ها، دوک ها، سوکت ها، چرخ دنده های سبک و چاقوی فولادی مورد استفاده قرار میگیرد. – دمای برگشت حین انجام کار بین میلگرد ck45 550 تا 860 درجه سانتی گراد است . تسمه‌های ماشینکاری از بُرش ورق‌ به قطعاتی با عرض مشخص به دست می‌آیند. جالب است بدانید که برای رفع این مشکل از روشی به نام اتوکردن استفاده می‌کنند که بی‌شباهت به نورد سرد نیست.

صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم. در عکس زیر میزان سختی، انرژی ضربه، افزایش طول فولاد Ck45 استحکام کششی، دمای آنیل و تنش تسلیم مشاهده کنید. شما می‌توانید برای خرید انواع محصولات فولادی وارد سایت آیرومارت شوید و بعد از بررسی قیمت ورق ST52 و …، ورق مورد نظرتان را آنلاین خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۴۵۳۰۶ تماس بگیرید و توسط کارشناسان حرفه‌ای راهنمایی شوید. این فولاد میتواند با شعله یا به روش القایی نیز سخت کاری شود و در قطعات تحت تنش های متوسط مورد استفاده قرار می گیرد. فولاد CK45 یک نوع فولاد ساده با درصد کربن متوسط می باشد که به علت قیمت مناسب، برای ساخت محور پمپ مورد استفاده قرار می گیرد.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما
ما محتوای این سایت را با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی تهیه می‌کنیم، اما توجه داشته باشید که استفاده از این محتوا باید با اندیشه و توجه به منابع دیگر همراه باشد.