controlprojehbanner

معرفی هوش مصنوعی به برنامه های شبکه های اجتماعی

Title20 – شرکت “Meta Platform” ویژگی های هوش مصنوعی را به برنامه های شبکه های اجتماعی خود اضافه می کند. MetaPlatform در کنفرانس سالانه Designers Connect اعلام کرد که ایجاد استیکر سفارشی، ویرایش تصویر و چت ربات‌های شخصیت با چهره‌های معروف با هوش مصنوعی به اینستاگرام، مسنجر و واتس‌اپ می‌آیند.

متا همچنین در حال معرفی یک استودیوی طراحی برای برندها است تا ابزارهای هوش مصنوعی خود را برای خدمات پیام‌رسانی شرکت بسازند که می‌تواند برای صحبت با مشتریان استفاده شود.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا پلتفرم، در سخنرانی اصلی خود در این کنفرانس گفت: «پیشرفت در هوش مصنوعی به ما این امکان را داده است که شخصیت‌های هوش مصنوعی مختلفی ایجاد کنیم تا به ما در انجام کارهای مختلف کمک کنند. این یک اعلامیه بزرگ برای شرکت Meta Platform است که نشان می‌دهد این شرکت می‌تواند فناوری هوش مصنوعی بسازد که می‌تواند متن و تصاویر را بر اساس درخواست‌های کاربر تولید کند. گوگل، مایکروسافت و اسنپ نیز ابزارهای مختلفی را برای استفاده از علاقه عموم و سرمایه گذاران به این فناوری جدید معرفی کرده اند.

در پشت صحنه، متا سرمایه گذاری زیادی در ساخت زیرساخت های هوش مصنوعی انجام داده است. به گزارش بلومبرگ، در آخرین کنفرانس اعلام درآمدهای مالی، مدیر کل شرکت «متا پلتفرم» تاکید کرد که این شبکه اجتماعی سال هاست روی فناوری هوش مصنوعی کار می کند. با این حال، برای اولین بار، خدمات خانگی متمرکز بر هوش مصنوعی در مرکز رویداد سالانه متا قرار دارند. در گذشته کنفرانس سالانه متاطراحان بر متاورس (دنیای مجازی) متمرکز بود که زاکربرگ نام جدید شرکت خود را از آن گرفت.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما