controlprojehbanner

لینک سازی خارجی چیست؟ استراتژی و نحوه لینک سازی خارجی

ما چندین ابزار پشتیبانی را آزمایش کردیم و قطعا یکی از بهترین ها در این زمینه است. اعلان های بک لینک به شما زمانی که از سراسر وب وب سایت های جدید به سایت شما متصل می شوند اعلان می دهد. یک نکته بسیار مهم که در استراتژی لینک سازی داخلی سایت خود باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید فقط در صورت نیاز و با یک انکر تکست واقعی به صفحات دیگر خود لینک دهید.

  • این دو ویژگی، برای گوگل مشخص می‌کنند که اعتباری از صفحه مبدا به صفحه مقصد برای رتبه‌دهی منتقل کند یا خیر.
  • لینک‌های داخلی، صفحات و پست‌های سایت شما را به هم متصل می‌کنند و لینک‌های خارجی صفحات شما را به وب‌سایت‌های دیگر متصل می‌کنند.
  • ۳- هنگامی که خواستید بر روی یک کلمه لینک سازی را انجام دهید حتما آن را bold کنید.
  • شما می‌توانید با ابزارهایی مثل moz و ahrefs لینک‌های خارجی رقبای خود را بررسی کنید.

در لینک سازی خارجی اصلا و ابدا نباید از یک کلمه کلیدی یا انکر تکست خاص استفاده کنید. انتخاب کلمات کلیدی، باید بر اساس استراتژی لینک سازی خارجی شما انجام شود. در External Links باید از کلمات کلیدی متنوع و هم‌خانواده استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. حتما پیش از شروع لینک‌سازی خارجی، سایت را به لحاظ سئو داخلی و سئو تکنیکال بهینه کنید. بهینه نبودن سایت می‌تواند تمامی اقدامات و هزینه‌های شما را برای دریافت لینک هدر دهد و حتی شما را مشمول جریمه‌های گوگل کند. پس از بهینه‌سازی داخلی سایت به لحاظ محتوایی و تکنیکال می‌توانید اقدام به لینک‌سازی خارجی کنید.

اصول و قواعد لینک سازی چیست؟ معرفی ۱۱ اصل مهم

یکی از معانی که می توان از وب سایت قدرتمند برداشت کرد این است که سایتمان در صفحه اول گوگل باشد. برای اینکه بتوانیم وب سایتمان را به صفحه اول گوگل آوریم چندین راه وجود دارد که یکی از این راه ها سئو وب سایت است. بهینه سازی سایت 200 فاکتور سئو دارد که در مقاله سئو چیست به بخشی از این 200 فاکتور اشاره کردیم. اگر شما از شبکه‌های اجتماعی مختلف برای ایجاد لینک سازی خارجی استفاده کنید، در واقع فعالیت سوشال سیگنال انجام داده‌اید. در این نوع بک لینک‌، اگر پستتان لایک و کامنت زیادی بگیرد و به اشتراک گذاشته شود، بر سئوی سایت شما بسیار تاثیر می‌گذارد.

برای مثال، اگر بتوانید لندینگ یا مقاله پرباری از هر دوره برگزارشده در سایت خود منتشر کنید و بخشی از محتوای آموزشی، تمرین و عکس دانشجویان را در آن قرار دهید، به این شکل دانشجویان به آن صفحه لینک خواهند داد. راستی شما چه تجربیات موفقی در مسیر استراتژی لینک سازی خارجی وب‌سایت داشته‌‌اید؟ خوشحال می‌شویم تجربیات‌تان را با ما و دیگر همراهان تسمینو به اشتراک بگذارید. مزارع لینک به سایت هایی گفته میشود که پر از لینک های خروجی هستند و به وبسایت یای مخلفی لینک داده اند. لینک سازی در این گونه وبسایت ها نه تنها هیچ اعتبار و ارزشی به سایت شما منتقل نمیکند، بلکه به سئوی سایت شما آسیب هم میزند. Mozbar ابزاری است که میتوانید با آن میزان دامین آتوریتی و پیج اتوریتی وبسایتی که درآن لینک میسازید را  بسنجید و از اسپم بودن آن ها مطمئن شوید. اگر شما از سایت با تگ فالو لینک بگیرید، متناسب با اعتبار صفحه، اعتباری به صفحه سایت شما منتقل میشود و برای بهبود رتبه  صفحه بسیار مفید است.

Page Authority یک امتیاز است که توسط سایت Moz طراحی شده است و پیشبینی می‌کند که یک صفحه در لیست نتایج گوگل در چه رتبه‌ای قرار خواهد گرفت. دامنه‌ی این امتیاز از 0 تا 100 بوده و هر چقدر عددش بزرگتر باشد، به معنی شانس بیشتر برای کسب رتبه بالاتر است. شرکت در فعالیت‌های اینترنتیشرکت در یک پادکست، مصاحبه آنلاین، چت‌های گروهی و لایوهای اینستاگرامی، همگی جزء فعالیت‌های اجتماعی شما در اینترنت محسوب می‌شوند. هنگام حضور در چنین فعالیت‌هایی از میزبان خود بخواهید که لینک‌هایی از ‌سایت شما که مرتبط با موضوع بحث هستند را در طول جلسه یا در بخش‌هایی مانند کپشن به اشتراک بگذارد. هر چقدر در شبکه‌های اجتماعی فعالیت بهتری داشته باشید و بتوانید اعتماد مشتریان را جلب کنید، برند شما بیشتر در معرض دید قرار می‌‌گیرد. بدین شکل مخاطبان بیشتری پست‌های شما را با دیگران به اشتراک گذاشته و ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما هدایت می‌کنند.

اگر لینکی به محتوای جدید وجود نداشته باشد، موتورهای جستجو آن صفحه را نمی‌بینند. اگر در یک جمع به همه بگویید که من آدم مسئولیت‌پذیری هستم و شروع به تعریف از خودتان کنید، دیگران چقدر باور می‌کنند؟ حالا فرض کنید همکارانتان از مسئولیت‌پذیری شما تعریف کنند. آیا باور‌پذیرتر نیست؟ واضح است که وقتی دیگران از کسی تعریف می‌کنند، ما بیشتر تحت تاثیر قرار می‌گیریم تا هنگامی که خود شخص اخلاق‌های خوبش را برایمان بشمارد.

باید بگوییم پاک کردن یا تغییر لینک های داخلی نمی تواند تأثیر منفی داشته باشد ولی باید ببینیم که آیا این کار شما، باعث بهتر شدن صفحه موردنظرتان می شود یا باعث بدتر شدن آن! با بدتر ساختن یک صفحه، باعث می شوید از جایگاه کنونی تان، پایین تر بروید! این کار، بودجه کراول یا بودجه خزش (Crawl budget) شما را مصرف می کنند چون خزنده گوگل قبلاً صفحه قبلی را دیده و بعد هم به صفحه جدید سر می زند. بودجه خزش به تعداد صفحات ایندکس شده توسط ربات های گوگل در یک بازه زمانی مشخص گفته می شود. به عبارت دیگر، بودجه خزش همان میزان توجهی است که خزندگان گوگل به صفحات شما می دهند.

شما لازم است که حتما یک محتوای معتبر را لینک کنید؛ چه سایت مورد نظر شما سایت محبوب و بزرگی باشد، چه سایت جدیدی باشد که هنوز معروف نشده است. چیزی که مهم است با کیفیت بودن، با ارزش بودن، مرتبط بودن، اعتبار و اعتماد محتوا است. مانند دیگر بخش‌های سئو، ابزارهای متعددی برای بررسی لینک‌ها وجود دارند که مهم‌ترین آن‌ها را در این مقاله معرفی کردیم. این ابزارها عمدتا رایگان نیستند، اما می‌توانید از نسخه‌های رایگان آن‌ها با امکانات و محدودیت ‌زمان استفاده کنید.

کار را با جستجو دامنه های قابل اعتمادی که محبوب هستند و بررسی های بسیار بالایی دارند شروع کنید. بدون در نظر گرفتن این موضوع که سایتی که به صورت خارجی به آن لینک می دهید چقدر بزرگ یا محبوب است باید مطمئن شوید که با سایت و محتوای شما مرتبط باشد. به صورت تئوری، یک پست مهمان می تواند شامل بیش از 10 بک لینک باشد، البته وب سایت هایی با اعتبار بالاتر معمولا محدودیت هایی دارند.

زیرا تنها منابعی که معتبر باشند می‌توانند به سایت شما اعتبار منتقل کنند. استفاده از منابع نامعتبر نه تنها برای سایت شما سودی ندارد، بلکه برایتان مضر نیز خواهد بود. اهمیت این موضوع به این برمی‌گردد که موتورهای جستجو مثل گوگل به لینک خارجی به عنوان رای یک شخص ثالث نگاه می‌کنند که محتوای سایت شما را با کیفیت می‌داند. باز کردن لینک خارجی در تب جداگفتیم که لینک خارجی می‌تواند یکی از دلایل خروج کاربر از سایت شما باشد.

روش هفتم: قدرت شبکه‌های اجتماعی را دست کم نگیرید!

لینک خارجی inbound که به عنوان بک لینک نیز شناخته می‌شود، لینکی از وب‌سایت دیگری است که کاربران را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند. این لینک‌ها برای سئو بسیار مهم هستند زیرا به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که سایر وب‌سایت‌ها محتوای شما را با ارزش و مرتبط می‌دانند. هنگامی که وب‌سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما لینک می‌دهند، این کار به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که وب‌سایت شما یک منبع معتبر و ارزشمند است. متخصصین سئو بر این باورند که لینک های خارجی منبعی عالی برای رتبه گرفتن از گوگل میباشند . یک لینک خارجی نسبت به لینک داخلی از ساختار متفاوتی برخوردار میباشد .

همان‌طور که در بخش قبل گفتیم، اگر از ‌سایت معتبری لینک خارجی بگیرید، قدرت دامنه و صفحه شما بهبود می‌یابد. از سوی دیگر، اگر لینک سایت شما در محتوای دیگر سایت‌ها قرار گیرد، به موتورهای جستجو می‌گوید که مطلب شما مفید و باکیفیت است، چراکه معمولا محتواهای باکیفیت هستند که لینک دریافت می‌کنند. این کار، همچنین به درک ماهیت موضوع محتوای شما توسط گوگل نیز کمک می‌کند. لینک سازی خارجی، یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای ارتقاء رتبه سایت است.

فرقی نمی‌کند که شما چه محصولی را می‌فروشید و یا چه خدماتی را برای عرضه دارید، در هر صورت باید دلیل و انگیزه‌ای را به مخاطبان بدهید که محصولات شما را تبلیغ کنند و محتواهای شما را به اشتراک بگذارند. برای ایجاد و ساخت محتوایی که بتواند برای کاربران مفید باشد، چالش‌های فراوانی وجود دارد؛ از جمله اینکه شما باید در چه فواصل زمانی محتوا را برای مخاطبان هدف خود منتشر کنید. بعد از اینکه اقدام به ساخت سایت فروشگاهی نمودید میبایست لینک سازی های خارجی از سایت های معتبری دریافت کنید تا بتوانید در برندسازی فروشگاه اینترنتی خود زودتر به نتیجه برسید.

  • این ابزارها می‌توانند گزارش‌هایی نیز درباره کیفیت لینک‌ها، نوفالو یا دوفالو بودن آن‌ها، قدرت صفحات و دامین‌ها، خرابی لینک‌ها و … به شما ارائه دهند.
  • از طرفی یکی دیگر از دوستانتان که خودش اهل دوخت و دوز است یک خیاط حرفه‌ای را به شما معرفی می‌کند.
  • (البته نه در ایران) شما باید محتوای مرتبط با یکدیگر را تولید و پیوند دهید.
  • این کار موجب می شود، کاربران مطالب شما را تا پایان بخوانند و برای دیدن نتایج قرعه کشی و دریافت جایزه بیشتر به وب سایت شما سر بزنند.
  • لینک ها در واقع یک پیوند هستند که به استفاده کنندگان آن این امکان را می‌دهند که با یک کلیک ساده از صفحه ی به صفحه ی جدید هدایت شوند.

لینک‌های خارجی می‌توانند نقش مهمی در استراتژی سئو و حتی محتوای شما بازی کنند. اهمیت دادن به انکرتکست‌ها، مرجع لینک‌ها و سایر نکاتی که در این مقاله برایتان نام بردیم می‌تواند در سئو وب‌سایت شما نقش مهمی داشته باشد. اگر سوالی درباره‌ی این مطلب داشتید، حتما در قسمت دیدگاه‌ها بنویسید، در اسرع وقت پاسخ می‌دهیم. نوع خاصی از ساخت لینک می باشد که از فروم ها یا همان تالارهای گفتگو به عنوان پلتفرم اصلی استفاده می کند. یعنی شما توانایی ایجاد بک لینک در صفحات پرسش و پاسخ را خواهید داشت.

مثال بالا یک نمونه پیشنهاد استراتژی فرضی است و شما به‌هیچ‌وجه نباید از آن برای لینک سازی سایت‌تان کپی بگیرید و همان را اجرا کنید. فقط کافی است در فرایند خلق محتوا به فکر ارائه مطالبی باشید که برای کاربران، جذاب و خواندنی باشد و ارزش به اشتراک‌گذاری را نیز داشته باشند. لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی و افزایش بازدید از طریق آن ها سرعت ایندکس مطالب شما را به شدت بالا میبرد. علاوه براین به برندینگ شما بسیار کمک میکند و یک راه عالی برای تقویت برندینگ است. به طور کلی اینکه تعداد دامنه های مرتبطی که به شما ارجاع می دهند روند صعودی داشته باشد خوب است. این بدان معنی
است که در طول زمان وب سایت های بیشتری به شما متصل خواهند شد.

می توانید لینک هایی اضافه کنید که شما را به مکان نشانه گذاری شده در همان سند می برد. یعنی متن یا موردی را که می خواهید به عنوان هایپرلینک استفاده  کنید انتخاب کرده، سپس در زیر Link to روی مکان مورد نظر کلیک کنید. در فهرست عنوان و یا نشانکی که می خواهید به آن پیوند دهید انتخاب کنید.

نکته این است که نباید از nofollow برای لینک‌های داخلی استفاده کنید. اما به هر حال استفاده به صورت خلاصه‌ از پست‌های دیگر، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. این نوع لینک سازی  همان طور که قبلا گفتیم در داخل سایت صورت میگیرد که در این نوع شما از یک صفحه در داخل سایت خود به صفحه ی دیگری لینک میدهید . صفحه ی لینک شده با یک انکرتکست با موضوع مرتبط لینک میشود به عنوان مثال نمیتوان در رابطه با اموزش کسب و کار اینترنتی مطلب بگذاریم و انکر تکست کلمه اموزش کسب و کار اینترنتی را به اموزش گیتار زنی لینک بدهیم .

سلام دوست عزیز
این تکنیک پیشنهادی برای ایجاد جزیره های محتوایی در سایت است ولی به این معنی نیست که در همه سایت ها پیاده سازی شده باشد. اگر مدل کدنویسی سایت دیجی کالا را بررسی کنید متوجه خواهید شد که این منوی گسترده تنها به کاربر نمایش داده شده و برای ربات های گوگل در دسترس نیست. در واقع با این کار لینک سازی داخلی سایت را مدیریت کرده و ارتباط معنایی صفحات را برای گوگل مشخص میکنیم. دادن لینک های زیاد از صفحات مهم به صفحات دیگر، باعث می شود که میزان ارزش و اعتبار صفحه مهم شما کاهش یابد.

به این ترتیب می توانید با لینک دادن به صفحه ای که روزانه ۲۰۰ بازدید دارد، برای افزایش اعتبار صفحه ای استفاده کنید که ماهیانه حدود ۱۰ بازدید دارد. به یاد داشته باشین که طیف گسترده‌ای از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند در بازار وجود دارن که برخی از اونها رایگان و بعضی پولی هستن. شاید به غیر از Google Checker، بهتر باشه تا چندین ابزار دیگه رو هم آزمایش کنین. اگر از سیستم مدیریت محتوا مثل وردپرس استفاده میکنین، حتی میتونین از یک افزونه معروف مثل Link Checker برای پیگری لینک های داخلی و خارجی به طور همزمان استفاده کنین.

برای انجام رپورتاژ آگهی، می‌توانید از سایت‌هایی که خدمات انتشار آگهی ارائه می‌دهند، استفاده کنید. در این روش، شما با پرداخت هزینه مشخصی، می‌توانید آگهی خود را در سایت‌های مختلفی منتشر کنید. دقت کنید که برای انتشار رپورتاژ به سراغ سایت‌هایی بروید که مخاطبان هدف شما کاربران آن هستند.

اما استراتژیهای لینک‌سازی طی این سال‌های اخیر تغییر پیدا کرده است و با روش‌‌های لینک‌سازی گذشته تفاوت دارد. با توجه به مهم بودن سئو خارجی (SEO Off-page) سایت، و تغییراتی که در روش‌های انجام آن ایجاد شده است، ما در این مقاله از مجله کاپریلا قصد داریم تا در مورد استراتژی‌های لینک‌سازی با شما صحبت کنیم. بنابراین اگر می‌‌‌خواهید سئو خارجی سایت را به درستی و مطابق با قوانین جدید گوگل در سال حاضر اجرا کرده و تاثیر آن را بر رتبه سایت خود مشاهده نمایید، مطالعه این مقاله تا انتها را از دست ندهید. کسب‌وکارهایی تصمیم دارند فعالیتشان را در خارج از کشور گسترش دهند و با نمایش در نتایج جستجوی وب خارجی، کاربر و مشتری غیرایرانی جذب کنند. انتشار رپورتاژ خارجی یکی از روش‌های بهبود سئوی سایت در وب (انگلیسی) جهانی است.

در ادامه برای شما فاکتورهایی را آورده‌ایم که روی هر کدام از شبکه‌های اجتماعی تاثیر می‌گذارند. وب سایت‌ها و لینک‌هایی که شما به آن‌ها اضافه می‌کنید با استفاده از برنامه نویسی و زبان‌های کدنویسی ساخته می‌شوند. معمولا این وب سایت‌ها با ترکیب HTML، CSS و زبان‌های دیگر ایجاد می‌شوند. HTML به شما کمک می‌کند تا به وب سایت خود تصویر، متن‌های طراحی شده و بسیاری از جزئیات دیگر را اضافه کنید. این قابلیت یک طریقه لینک سازی خارجی محبوب برای بسیاری از افراد در حوزه‌ی سئو است. کیفیت بک‌لینک‌هاقبل از لینک سازی خارجی باید کیفیت ‌لینک‌های خارجی که یک سایت روی محتوای خود قرار داده است را بررسی کنید.

دوستی که مهارت خاصی در زمینه‌ی خیاطی ندارد به شما یک نفر را معرفی می‌کند. از طرفی یکی دیگر از دوستانتان که خودش اهل دوخت و دوز است یک خیاط حرفه‌ای را به شما معرفی می‌کند. کارتان را به کدام خیاط می‌سپارید؟ از دوست اول تشکر می‌کنید اما احتمالا اعتبار حرف دومین دوست در نظرتان بیشتر است. داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد. می‌توانید محتوایی را که تولید کرده‌اید، در بسیاری از مجله‌های اینترنتی یا رپورتاژ آگهی منتشر کنید. اگر محتوای شما نتواند مخاطب را درگیر کند، تاثیری در رشدتان نخواهد داشت.

با انتشار پست‌‌ها و محتواهای مختلف، کاربران را به سمت سایت خود جذب کنید. تعداد لینک‌ سازی خارجی مهم است اما ارزش آن‌ها از نظر مورد قبلی نسبی است. در این روش شما باید تمام کلمات کلیدی سایت خود را برسی کنید , اگر هر کلمه کلیدی , صفحه هدف مربوط به خودش را نداشته باشد برای ان ها باید یک صفحه جدا بسازید . استفاده از  این روش در منوی سایت های فروشگاهی بسیار مهم است به طور مثال سایتی که فروشگاه قالب وردپرس است باید در منوهای خود از کلمه کلیدی انواع قالب وردپرس استفاده کند. لینک سازی طبیعی به لینک سازی گفته میشود که ویسایت ها به طور طبیعی به سایتتان لینک بدهند  و لینک سازی مصنوعی و یا دستی به لینک سازی گفته میشود ک خودتان درون وبسایت های دیگر لینک سایتتان را قرار بدهید . معمولاً برای تامین هزینه‌های برگزاری یک رویداد، از برندهای مرتبط دعوت می‌کنند که حامی رویداد شوند و در عوض، برگزارکنندگان هم حامیان را به روش‌های مختلفی تبلیغ می‌کنند.

در آموزش لینک سازی خارجی باید بگوییم، هنگامی که می خواهید به صورت طبیعی لینک سازی کنید باید به این مورد توجه کامل داشته باشید تا سایتتان دچار پنالتی نشود. برای این کار می‌توانید به سایت‌هایی که با زمینه کاری سفارش بک لینک شما مرتبط هستند، با استفاده از پیام یا ایمیل، یک پست مهمان ارسال کنید و از آن‌ها بخواهید که در سایت خود منتشر کنند. اگر از مطالب منحصر به فرد و خلاقانه استفاده کنید، شانس بیشتری برای پذیرفته شدن دارید.

با شناخت این مفهوم، متوجه خواهید شد که اگر اکسترنال لینک بیلدینگ به صورت درست و اصولی پیاده‌سازی شود، می‌تواند نتایج مثبت برای وب‌سایت شما به همراه داشته باشد. همین طور به کارگیری اشتباه این ساختار از لینک‌سازی، نتیجه معکوس به بار خواهد آورد. در هر حوزه ای که مشغول به فعالیت باشید قبل از اینکه شروع به لینک سازی کنید، آنالیز رقبا حتما لازم است. اینکه کمیت و کیفیت بک لینک های رقیب چگونه است، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما باید سعی کنیم که از لحاظ لینک سازی از رقبای خود جلو بیفتیم و بهترین استراتژی لینک بیلدینگ را پیاده سازی کنیم.

رپورتاژ آگهی برای سئو خارجی بسیار تاثیر گذار است و وب سایت شما میتواند چند صفحه جلوتر از سایت های رقبا قرار دهد. فقط کافیست با رپورتاژ نویسی حرفه ای آشنا باشید تا تاثیر بسزایی از رپورتاژ آگهی های ارزان خود دریافت کنید. از سوی دیگر، لینک‌های خارجی به موتور جستجو گوگل می‌گویند که لینک و سایت مربوطه را دنبال کنند و بحثی را ایجاد کند که به آن “link juice” می‌گویند. Link juice اصطلاحی است که به اقتدار یک صفحه بر اساس تعداد لینک‌هایی که به آن مربوط می‌شود، اشاره می کند. در لینک سازی طبیعی هرگاه لینک سازی به صورت طبیعی باشد یعنی خودمان لینک سازی نکنیم بلکه یک سایت لینک ما را درون سایت خودش بگزارد را لینک سازی طبیعی گویند . این نوع لینک سازی بیشتر در کشور های خارجی انجام میشود اما درون کشور ما چون خیلی کم پیش می اید که یه صورت طبیعی به وبسایت ما لینک بدهند از لینک سازی مصنوعی استفاده میکنیم.

وقتی یک داستان، یک هشتگ یا خبری در رسانه‌ها ترند می‌شود، زمان خوبی است که با کمی خلاقیت، ارتباطی بین حوزه‌ فعالیت خود و موضوع ترند ایجاد کنید و نام برند خود را سر زبان‌ها بندازید. بسیاری از برندها همیشه با کمک این تکنیک توانسته‌اند در میان کاربران، مشتریان و رقبا جلب توجه کنند و به موضوع خبرساز آن برهه زمانی تبدیل شوند. شاید مثال‌های زیادی از کسب‌وکارها به ذهنتان برسد که توانسته‌اند ورق بازی را به نفع خود برگردانند و در مرکز توجه قرار بگیرند. شما می‌توانید در تبادل نظرهایی که توسط وب سایت‌های مختلف، ارائه می‌شود شرکت کنید و با معرفی خودتان و کسب‌وکارتان، لینک‌های طبیعی حرفه‌ای را به سمت وب سایت‌تان روانه کنید. لطفا گیج نشوید، این نوع لینک سازی مفهوم سخت و پیچیده‌‌ای نیست و قرار است به صورت کامل در این مقاله با آن آشنا شوید.

  • در پایان نیز پیشنهاد کنید که شاید این محتوا بتواند نیاز آن‌ها را بهتر برآورده کند.
  • بعد از این کار، اونها شروع کردن به از بین بردن پیوندها و یا در مواردی اضافه کردن تعداد بیشتری پیوندهای خارجی.
  • به همین دلیل سئوکاران برای صفحات خود لینک‌ های خارجی مصنوعی می‌سازند تا با ساخت این لینک‌ها، سایت را با سرعت بیشتری به صفحه اول موتور‌های جستجو برسانند.

لینک سازی خارجی وقتی معنی پیدا می‌کند که از وبسایت خود به یک سایت دیگری لینک می‌دهید و به آن اشاره می‌کنید. در واقع وقتی از دامنه وبسایت خود به یک دامنه دیگر لینک می‌دهید، یعنی لینک سازی خارجی انجام داده‌اید. چیزی که بسیاری از مردم متوجه نیستند این است که این لینک‌های خارجی می‌تواند بر SEO و رتبه سایت شما تأثیر بسیار مثبتی بگذارد.

لینک سازی خارجی به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن، یک لینک خارجی تولید می‌شود. در این فرآیند از یک کلمه کلیدی به نام انکرتکست استفاده می‌شود که لینک سایت خارجی روی آن قرار می‌گیرد. اگر لینکی بدون افزونه و بدون کد نویسی در مقالات و مطالب شما ایجاد شود را لینک سازی دستی گویند .لینک هایی که در مطلب خود میسازید و به دیگر مطالب مرتبط داخل سایت خود لینک بدهید جزء این دسته از لینک ها میباشد . که با این روش به مخاطبان خود میتوانید بفهمانید که در این زمینه اطلاعات بیشتری در سایت وجود دارد و با کلیک بر روی ان لینک و مطلب کاربران به صفحه مربوطه هدایت میشوند . اگر صفحه اصلی سایت شما فقط جهت افزایش درامد و افزایش فروش و سود اوری ساخته شده باشد و به فکر بر قرار ارتباط کاربر با سایت خود نباشید قطعا شکست میخورید .

لینک فالو یکی از انواع لینک خارجی است که به موتورهای جستجو این گونه اعلام می کند که صفحه از دیدگاه صاحب سایت بسیار اهمیت دارد و لازم است به عنوان یکی از بک لینک های معتبر و قابل اعتماد برای گوگل هم شناخته شود. این گونه است که این پیوندها می توانند به خزنده های گوگل نشان دهند که ارزش این لینک چقدر است و با این کار می توان رتبه سایت را افزایش داد. اگر مشغول آموزش سئو بوده و در حال بررسی لینک خارجی چیست، هستید لینک فالو را به شما آموزش می دهند و بهتر متوجه می شوید از این لینک در چه جاهایی استفاده کنید. بعد از آموزش بک لینک سازی خارجی و رعایت سایر استانداردها می توانید لینک سازی خارجی را انجام دهید. حال اگر شما بتوانید این روش را با تکنیک ساخت لینک داخلی ادغام کنید، مطمئناً نتایج بهتری خواهید گرفت.

اگه درباره یک نژاد از سگ صحبت میکنین، دقیقاً همون کلمه رو برای لینک استفاده کنین. کیفیت محتوای شما و محتوای صفحه‌ای که قراره به اون پیوند بدین واقعاً از محبوبیت هر دو صفحه مهم‌تره. لینک سازی خارجی شامل دسترسی به وب‌سایت‌های دیگر و درخواست از آن‌ها برای لینک سازی به محتوا یا وب‌سایت شما است. این کار را می‌توان از طریق روش‌های مختلفی مانند وبلاگ نویسی مهمان، رپورتاژ آگهی و لینک سازی منابع انجام داد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه لینک‌های خارجی ارزش یکسانی ندارند. موتورهای جستجو برای لینک‌های وب‌سایت‌های باکیفیت و مرتبط بیشتر از لینک‌های وب‌سایت‌های بی‌کیفیت و نامربوط ارزش قائل هستند.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما